Скотч з логотипом
Скотч з логотипом – це вдосконалений варіант звичайної липкої стрічки, на лицьовій стороні якої нанесений малюнок. Причому зображення може бути абсолютно довільним і реалізовувати будь-які побажання замовника. Найпоширеніший вид зображення – фірмовий знак компанії. Однак сучасні технологічні розробки дозволяють переносити на плівку досить складні дизайнерські рішення.
Звичайна клейка стрічка з чисто пакувального матеріалу перетворюється в засіб реклами і безпеки вашого товару. Ідея використовувати флексографічний друк на зовнішній стороні традиційного пакувального скотча створила новий виток у розвитку виробничих підприємств.
№ | Ширина / довжина / товщина | К-сть кольорів зображення | Фон | К-сть шт. в ящ. |
---|---|---|---|---|
Стандартні варіанти нанесення друку | ||||
1 | 48х66м (45 мкм) | 1 колір | білий | (72 шт.в ящ) |
2 | 48х66м (45 мкм) | 2 кольори | жовтий | (72 шт. в ящ.) |
3 | 48х66м (45 мкм) | 3 кольори | прозорий | (72 шт. в ящ) |
4 | 72х66м (45 мкм) | 1 колір | білий | (48 шт.в ящ) |
5 | 72х66м (45 мкм) | 2 кольори | жовтий | (48 шт.в ящ) |
6 | 72х66м (45 мкм) | 3 кольори | прозорий | (48 шт.в ящ) |
Вариант нанесения печати под заказ | ||||
7 | ширина: від 9 до 144 мм | 1 колір | будь-який колір фону | за погодженням із замовником |
довжина намотування: від 20 до 990 метрів |
Такий промо-матеріал зберігає властивості липкої стрічки:
А до того ж виконуються наступні завдання:
Причому ціна на скотч з логотипом настільки не суттєво відрізняється від ціни звичайної липкої стрічки, що стає доступною навіть для невеликих приватних підприємств. Ефективність же такого підходу до упаковки товару швидко стає очевидною.
Перед вами один з найбільш бюджетних варіантів промо-матеріалів. Просуваючи вашу продукцію на ринку, він одночасно підвищує рівень збереження вашого товару і спрощує його перевезення і складування. Найчастіше на стрічці зображують логотип компанії. Однак, це не межа можливостей. Сучасні технології друку дозволяють переносити на стрічку практично будь-які картинки з дизайнерського шаблону. Таким чином, будь-яка інформація, здатна, на ваш погляд, збільшити попит на продукцію, може бути розміщена на скотчі, а після – на упаковках з вашим товаром.
Існує два способи нанесення малюнків на скотч з логотипом:
Поверхневий друк зображення відбувається на готовому виробі. Стрічка скотча проходять крізь друкарський верстат, в якому може використовуватися до чотирьох різних кольорів фарби одночасно. Для захисту фінального зображення від механічних і хімічних впливів навколишнього середовища, шар фарби покривають полімерним лаком. Тепер ваш логотип захищений від вологи, бруду, стирання і вицвітання. Так роблять скотч пакувальний з логотипом.
Другий метод флексографії часто називають «сендвічем». Вся справа в багатошаровості: фарба наноситься між клейовим і плівковим шарами липкої стрічки. Такий друк вважається більш високотехнологічним і надійним. Технологія дозволяє використовувати вже до восьми різних відтінків кольору, що є повноцінним кольоровим друком.
«Сендвіч»-метод дозволяє втілити будь-які дизайнерські рішення і використовувати скотч з нанесенням логотипу в якості додаткового інструменту в рамках промо-кампанії. Вартість міжшарового друку також буде вище, ніж поверхневго. Однак, в порівнянні з іншими способами реклами, такі вкладення більш, ніж виправдані. Багатошаровий друк дозволяє виготовляти липку стрічку для вашого бренду в будь-яких обсягах.
Методи, за якими виготовляється скотч з логотипом, Київ і великі обласні центри вивчили вже досить добре. Переваги поверхневого нанесення зображення дозволяє виконати основні маркетингові та логістичні завдання, без помітного збитку на бюджет підприємства. А саме:
Міжшаровий метод нанесення зображення, крім цього, стає повноцінним гравцем в масштабних рекламних проєктах.
Число компаній, що успішно застосовують брендований скотч в упаковці своєї продукції, неухильно зростає. Це і маленькі приватні підприємства, і потужні виробництва з вагомою часткою ринку. Впізнаваність продукції – пріоритетне завдання будь-якої компанії. І брендована продукція справляється з нею якнайкраще.
Для інтернет-магазинів, які вступають в контакт зі споживачем виключно за допомогою доставки товару, фірмовий скотч став просто необхідністю. Для таких продавців коробка з лого стає візитною карткою.
Зручність виготовлення брендованого скотча полягає в індивідуальному підході. Інтернет-магазин «Складпак» пропонує зразки якісної продукції від перевірених постачальників. Справжньою підмогою для вашого бізнесу стане скотч з логотипом, купити який ви можете, зв’язавшись з консультантами на сайті магазину.
Ми допоможемо вам визначитися з шириною стрічки, видом друку і технічними характеристиками липкої стрічки. Ціна вашого замовлення буде встановлена також в індивідуальному порядку.
Замість ризикованих вкладень в дорогу рекламну кампанію, спробуйте замовити фірмовий скотч з логотипом. Київ та інші регіони України вже переконалися в виправданому вкладенні коштів в такий маркетинговий хід. Ціна його доступна кожному підприємцю. Брендована липка стрічка на коробці – показник вашого професіоналізму і турботи про покупця.
Такий товар стає популярним. Але ж затребуваність продукції – головний фактор, який дозволить вам вийти на новий виток розвитку підприємства. Бажаємо вам успішних кроків на ринку і приємного співробітництва з компанією Складпак.
Виберіть напрямок, який вас цікавить.
Компанія «Складпак» постачає великий асортимент пакувальних матеріалів. Ви можете замовити у нас найкращі матеріали для упаковки, які відповідають міжнародним стандартам якості.
За більш, ніж 16 років роботи, компанія «Складпак» стала лідером на національному ринку і зробила великий внесок в автоматизацію різних галузей промисловості.
з використанням RoboPAL, Octopus 1825B
Детальнішез використанням Elevator, Octopus 1845S
ДетальнішеКупуйте якісне, міцне промислове обладнання з великим терміном експлуатації.
і якісне своєчасне обслуговування обладнання
на провідних заводах європейських виробників
з урахуванням потреб вашого виробництва
з можливістю збільшення терміну гарантії до 5 років
і продаж кінцевому споживачу за рекомендованою ціною виробника
ексклюзивний постачальник на території України
згідно всіх міжнародних директив
на провідних заводах європейських виробників
і якісне своєчасне обслуговування обладнання
з урахуванням потреб вашого виробництва
згідно всіх міжнародних директив
з можливістю збільшення терміну гарантії до 5 років
ексклюзивний постачальник на території України
і продаж кінцевому споживачу за рекомендованою ціною виробника